Przepis na gofry domowej roboty

Napisane przez | 12:46 3 komentarze


Skoro lato, wakacje i chillout, to nie mogłem pominąć gofrów. Choć nie byłem jeszcze w tym roku nad morzem Bałtyckim, goframi przeniosłem się w tamte rejony... Chrupiące i lekkie gofry mają tę moc. Było całkiem zacnie!



Składniki na ciasto


  • Półtora szklanki mąki pszennej 
  • Półtora łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka cukru pudru
  • odrobina soli
  • 1 łyżka cukru wanilinowego
  • 2 jajka
  • Półtora szklanki mleka i pół szklanki oleju roślinnego
Wymarzone ciasto - lekkie i chrupiące


Mąkę musicie wysypać do miski. Oprócz tego dodajcie proszek do pieczenia, cukier wanilinowy, zwykły cukier i sól. Następnie wszystko pomieszajcie i dodajcie 2 jaja, mleko oraz olej. Wszystko należy miksować, aż do połączenia wszystkich składników.
Gotowe ciasto wlewacie do gofrownicy i smażycie jakieś 5 minut.

Jeżeli chodzi o składniki na gofra, to ja zrobiłem takiego, jak najbardziej lubię. Mnóstwo bitej śmietany, brzoskwinia i trochę żurawiny.

Jakiego gofra lubicie najbardziej?

Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze: