Jak zrobić jajko w koszulce? NIC PROSTSZEGO!

Napisane przez | 21:29 Zostaw komentarz
Jem bardzo dużo jajek. Uwielbiam ich każdą formę i na śniadanie (przynajmniej mi) smakują najlepiej. Dziś podpowiem Wam, jak zrobić dobre jajko w koszulce.

SKŁADNIKI
  • tost
  • ser żółty
  • pomidory
  • oliwki
  • kiełki brokuł
  • kolendra
  • parmezan
PRZYGOTOWANIE
Przygotujcie sobie chleb, ser żółty i warzywa. Warzywa i zioła możecie wybrać wedle uznania - ja tym razem postawiłem na oliwki, pomidory i kolendrę. Prawdę mówiąc - to było dostępne w lodówce, więc postanowiłem wykorzystać.

Jeżeli chodzi o jajko w koszulce, to sytuacja jest pozornie prosta. Ja przygotowuję sobie głęboki gar, w który gotuję litr wody. Kiedy woda jest gotowa dodaję dwie łyżki octu. WODA NIE MOŻE MOCNO WRZEĆ! Następnie robię wir i z niewielkiej odległości wbijam jajko. Przy tym procesie musice dojść do wprawy.
Jajko powinno gotować się 2 minuty.

Gotowe jajko ostrożnie odcedźcie i podajcie z chrupiącym tostem, świeżymi warzywami i ziołami oraz parmezanem.

Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: