Śniadanie, które ratuje życie po imprezie. Oto najlepsze tosty na kaca

Napisane przez | 22:59 Zostaw komentarz


Cóż to był za ciężki poranek. Wróciłem po nadwiślańskich wojażach nad ranem do domu, zasnąłem i obudziłem się z ogromnym kacem. Ale to takim, że przez chwilę zastanawiałem się czy aby na pewno żyję i jestem u siebie w domu. Oto, czym się ratuję w takie poranki.

No dobra. Nie zawsze mam siłę na to, żeby przygotować cokolwiek, ale obudziłem się jeszcze lekko trzepnięty procentami z nocnej eskapady i... wyruszyłem do sklepu. Zachciało mi się tostów z serem cheddar. Nigdy bym nie poszedł po zakupy z samego rana. Więc musiało mi jeszcze nieźle szumieć w łepetynie.

SKŁADNIKI:
- chleb tostowy,
- cztery plasty sera cheddar,
- parmezan,
- świeże pomidory,
- suszone pomidory,
- cebula,
- bazylia,
- masło.

PRZYGOTOWANIE:
1. To bardzo skomplikowany proces.
2. Posmarujcie zewnętrzne strony chleba.
3. Do środka po dwa plastry sera, skrojone pomidory, cebulę i dla smaku plasterek suszonego pomidora.
4/ Na sam koniec bazylia.
5. Wsadźcie do tostera. Jeśli nie macie (tak jak ja) smażcie na patelni.
6. Podawajcie ze świeżymi listkami bazylii i startym parmezanem.

Smacznego!

Starszy post Strona główna

0 komentarze: