SHARE WEEK 2015 - czytam i polecam

Napisane przez | 13:22 1 komentarz

Nie będę pisać długo. Chcę, żebyście wiedzieli, iż  SHARE WEEK 2015 został zainicjowany przez Andrzeja Tucholskiego, który prowadzi bloga jestKultura. Inicjatywa jest banalnie prosta. Każdy, kto tylko zapragnie, może polecić trzy blogi, które przez ostatni rok były dla niego najważniejsze. Zatem przechodzę do meritum i przedstawiam Wam moich kandydatów.
Byłbym szalony, gdybym na pierwszym miejscu nie wymienił bloga JADŁONOMIA. Nie znam Marty osobiście, ale czytając jej przepisy odnoszę wrażenie, że jest osobą niezwykle profesjonalną i ciepłą. Na chwilę obecną - według mnie - prym wśród blogów kulinarnych wiedzie właśnie JADŁONOMIA. Myślę również, że książka Marty jest taką kwintesencją jej działalności, która przyjęła się w społeczeństwie. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć dalszych sukcesów kulinarnych, a ja wciąż pozostaję wiernym czytelnikiem


Blog JAK OSZCZĘDZAĆ PIENIĄDZE prowadzony jest przez Michała i to właśnie on dostarcza mi niezbędnych informacji o tym, jak skutecznie zaoszczędzić i mieć z tego niebywałe korzyści. Merytorycznie i zrozumiale. Takie informacje studentom (i nie tylko) pomogą przetrwać kryzysy finansowe, o których słyszy się coraz częściej. Z ręką na sercu - polecam.


A teraz ktoś, kto zaszczepił we mnie blogowanie. Magda z bloga SZTUKA STUDIOWANIA pokazuje to, co dzieje się w życiu studentki - studentki, która żyje na pełnych obrotach i korzysta z życia całymi garściami. Znajdziecie tam mnóstwo inspiracji kulinarnych, fotograficznych i podróżniczych. Oprócz tego Magda publikuje teksty w dziale DIY - czyli zrób to sam i zaimponuj drugiej osobie. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

To moje trzy propozycje, które mam nadzieję zainspirują Was do działania. Nie publikowałem tylko tych, które związane są stricte z gotowaniem. "Studenctwo" to czas, który wymaga dobrej organizacji, a inspirację można czerpać z różnych dziedzin.

Jeżeli nie znacie tych blogerów, to obowiązkowo w chwili wolnego czasu powinniście przejrzeć ich teksty.

Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz: