WIELKANOC PRZEPISY: Sałatka warzywna i nadziewane jaja

Napisane przez | 13:45 Zostaw komentarz



W wirze świątecznych przygotowań, postanowiłem opublikować dwa dania, bez których dla mnie święta po prostu nie istnieją.

Na każde święta i imprezę

Powszechnie znana jako jarzynowa, w gronie moich znajomych jest po prostu sałatką pijacką. Na chwilę obecną nie jestem w stanie wyobrazić sobie świąt bez tego wymysłu. Marchew, pietruszka, ziemniaki, jajka, ogórek kiszony, seler, groszek i majonez. Jedna wielka "sałamacha", którą zajadają się wszyscy w rodzinie. U Was też ta sałatka jest swoistego rodzaju wyznacznikiem świąt?
Na imprezach jest rzadziej, ale przed oczami mam znajomych, którzy bez opamiętania szamali skrojone warzywa w majonezie, zagryzając chlebem.
Widok bezcenny!

Faszerowane jaja z łososiem

Moje ulubione. Jeżeli nie macie pomysłu na to, jaki farsz wymyślić, ja w tym roku wykorzystałem:
  • jajka
  • suszone pomidory
  • wędzonego łososia
  • szczypior
  • majonez
  • pieprz i sol
  • roszponkę
Jajka oczywiście musicie ugotować na twardo. Kiedy będą gotowe, przepołówcie je i wyciągnijcie żółtko. Następnie w małej misce wymieszajcie środek jajka z majonezem. W tzw. międzyczasie posiekajcie drobno szczypior, pomidory suszone i łososia.
Żółtko z majonezem ponownie włóżcie do jajka. Później dodajcie łososia i szczypior. Na samym końcu posypcie całość suszonymi pomidorami i przyprawcie solą oraz pieprzem.
Polecam podawać jajka na roszponce.

Korzystając z okazji życzę wszystkim Wesołych Świąt!
Doceniajcie czas, który możecie spędzić z bliskimi. Zatrzymajcie się na chwilę i cieszcie się z każdej sekundy.

Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: