Lemoniada - na upał, na wszystko

Napisane przez | 15:49 Zostaw komentarz


Nie wiem jak Wy, ale ja podczas upałów tracę apetyt i jedyną rzeczą, o której myślę jest po prostu woda. Najlepiej zimna i z soczystymi owocami. Moja propozycja to zwykła woda mineralna z truskawkami i kawałkami limonki. W sam raz na upały.

Upalne lato

Za każdym razem na czas upałów poszukuję fajnych i lekkich alternatyw na posiłek. Zakochałem się np. w chłodniku, a na chwilę obecną jadam różne kombinacje warzyw, które są smaczne oraz szybkie do przygotowania. Nie zapomnijcie również odpowiednio się nawadniać! To dla naszego organizmu nadzwyczaj istotna sprawa. Ja osobiście w okresie letnim potrafię wypić ponad 4 litry wody dziennie. Inaczej nie jestem w stanie funkcjonować.

Woda z owocami - lemoniada

Tutaj macie szerokie pole do popisu. Ja akurat w lodówce miałem limonkę i truskawki. Schłodzoną wodę nalałem do szklanki, pokroiłem limonkę, wycisnąłem sok z niej i wrzuciłem kilka truskawek. Wygodnie rozsiadłem się na leżaku i chillowałem. Chilluję, bo już dawno jestem po sesji. I wciąż nie mogę w to uwierzyć.

Korzystajcie z pięknej pogody!

Student też potrafi gotować

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: