Z miłości do serów pleśniowych

Napisane przez | 11:34 Zostaw komentarz

Sery pleśniowe mają specyficzny smak i konsystencję. Słyszałem wiele negatywnych komentarzy, ale ja pozostaję ich najwierniejszym fanem. To kolejny produkt, który uwielbiam.

Prosta i łatwa przystawka

Najprościej pokroić ser pleśniowy i podać ze szczypiorkiem (albo jakimiś ziołami). Wówczas, jeżeli ktoś ma ochotę, to może wziąć sobie kawałek sera i zjeść z czymś, co aktualnie ma na talerzu. 

Ser z grilla

Według mnie ser pleśniowy prosto z grilla jest absolutnie obłędy. W tym wypadku zawsze z serem jem grillowanego bakłażana. Musicie go (bakłażana) grillować z obu stron. Na sam koniec (dosłownie na kilka minut) kładziecie kawałek sera, który idealnie się roztopi. Pamiętajcie, że przed podaniem bakłażana, trzeba go osolić, żeby puścił soki i stracił gorzkawy smak. Oprócz tego bakmana przyprawiłem bazylią, ziołami prowansalskimi, solą i pieprzem.

Niech poniesie Cię kreatywność

W tym przypadku możecie wykorzystać ser do wielu innych dań. Ser pleśniowy smakuje dobrze w różnego rodzaju sałatkach, bądź na kanapkach. Oprócz tego można nim faszerować mięso. A ostatnio dodałem go nawet do naleśników.

Możliwości jest mnóstwo. Musisz podjąć konkretną decyzję!


Student też potrafi gotować



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: