Owsianka na mleku - pyszny i prosty przepis

Napisane przez | 00:10 3 komentarze

Pamiętacie jak mówiłem, że nie mogę przekonać się do śniadań w słodkiej wersji? Od jakiegoś czasu kombinuję i próbuję przyzwyczaić do takich porannych smaków. Załączam Wam przy okazji prosty przepis na owsiankę.

Składniki
  • kiwi
  • banan
  • jeżyny 
  • łyżeczka miodu
  • płatki owsiane 2-3 szklanki
  • mleko 500 ml.
Królowa śniadań
Za każdym razem, kiedy przeprowadzałem wywiady, które dotyczyły diety i najlepszego pomysłu na śniadanie, padało na owsiankę. Jako, że jadam zazwyczaj warzywa, owsianka na słodko z rana brzmiała dla mnie dziwnie... 
Skoro wszyscy ją zachwalają, a media społecznościowe pękają w szwach od zdjęć owsianek - zrobiłem je i ja. A co!


Szybko i bezboleśnie
Zagotujcie mleko, ja użyłem zwykłego dlatego, że chcę sprawdzić, jak smakuje owsianka z innym rodzajem mleka w późniejszych odsłonach. Do zagotowanego mleka dodajcie płatki i zgodnie z opakowaniem gotujcie kilka minut (przeważnie jest to 5-10 minut). Później przychodzi czas na miód. Gotową - jak ja to mówię - mamałygę przelejcie do miski. Na jej wierzchu możecie ułożyć dowolne składniki. Ja dodałem kiwi, jeżyny i banana. 

Macie swoje zdjęcia owsianek? Pochwalcie się!

Student też potrafi gotować



Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Aż 2- 3 szklanki płatków? Toż to Ci wyjdzie tej owsianki bardzo dużo :) Ja daję 5 łyżek i mam akurat miseczkę. Do tego typu śniadań przekonałam się dopiero niedawno i żałuję, że tak późno bo jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja potrzebuje duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo szamy. :)

      Usuń
  2. Nawet barrrdzo dużo :D

    OdpowiedzUsuń