6 przepisów na szybkie w przygotowaniu przekąski sylwestrowe

Napisane przez | 13:21 8 komentarze
W związku z końcem roku i imprezą sylwestrową postanowiłem sporządzić dla Was spis  potraw, które idealnie wpiszą się w imprezowe menu. Oto sześć z nich.

#1 Mini pierożki - KLIKNIJ PO PRZEPIS

#2 Nadziewany chleb - KLIKNIJ PO PRZEPIS

#3 Wegetariańskie nuggetsy - KLIKNIJ PO PRZPIES

#4 Wszelkiego rodzaju kanapki - KLIKNIJ PO PRZEPIS

#5 Przekąski:  pokrojony ser pleśniowy, kabanosy, sery żółte, winogrono, ogórki chili. Wszystko, co da się złapać, i zjeść bez rozsiadania się przy stole. U mnie zawsze kabanosy schodzą najszybciej - P O L E C A M.

#6 Pieczony kalafior w przyprawach - KLIKNIJ PO PRZEPIS


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Szybkie przekąski to to, co lubię najbardziej :) Na pewno wykorzystam przy przygotowywaniu sylwestrowej imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, nadziewany duuuużą ilością sera chleb to mój faworyt!
    świetnie też sprawdzają się przekąski z ciasta francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nadziewany chlebek kiedyś już widziałam - muszę w końcu wypróbować ten patent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaw jestem smaku tych nuggetsów z kalafiora :)
    Ja od siebie dodałbym jeszcze chipsy z jarmużu. Wystarczy jarmuż pokropić oliwą, posypać przyprawami (papryka i chilli świetnie się sprawdzają), a następnie wstawić do piekarnika. Przekąska gotowa - zdrowsza niż tradycyjne chipsy i błyskawiczna w przygotowaniu.
    Dawid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem robiłem, ale u mnie sporo znajomych za tym przysmakiem nie przepada. Wybrałem bezpieczniejsze opcje. :)

      Usuń