Pasta jajeczna - bajecznie prosta

Napisane przez | 06:28 2 komentarze


Za pastę jajeczną jestem w stanie oddać butelkę piwa - serio. Według mnie nie ma nic lepszego od tej jajecznej mazi na świeżej kromce chleba. Robię ją sam i duma rozpiera moją lichą klatkę piersiową.

Składniki i przygotowanie:
  • trzy jajka
  • szczypior
  • majonez
  • sól i pieprz



Rzecz jasna zaczynacie od jajek, które grają tutaj główną rolę. Musicie je ugotować na twardo. Kiedy już się ugotują, ostudźcie je, obierzcie i wrzućcie do miski. Dodajcie solidną łyżkę majonezu, przyprawcie solą i pieprzem - wszystko zmiksujcie. Nie ma nic bardziej prostszego i smaczniejszego od pasty jajecznej.

Ja pastę jem z dużą ilością szczypiorku.


Student też potrafi gotować



Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. ja jajka kroję w drobną kosteczkę i dla smaku dodaję odrobinę musztardy :)) polecam

    OdpowiedzUsuń