Smoothie z mango, banana, pomarańcza i żurawiny

Napisane przez | 08:42 1 komentarz

Nie mógłbym ominąć popularnego smoothie. Zastanawiałem się nad tym, z jakich owoców zrobić ten mus. Przechodząc długą drogę - zadecydowałem. Mango, banan, sok z pomarańczy i żurawina. Oto bohaterowie dzisiejszej propozycji.


Moda na owocowe cuda


Mało u mnie owoców, ponieważ zjadam je w znikomej ilości. Nie potrafię powiedzieć dlaczego. Próbuję się przekonać na różne sposoby i stwierdziłem, że smoothie może być dobrym wyjściem. Przechodząc do działania kupiłem:
  • mango
  • banana
  • pomarańczę
  • żurawinę









Obrałem banana i mango - wsadziłem do miski. Przekroiłem pomarańczę i wycisnąłem z niej sok do pozostałych owoców. Wziąłem do ręki blender i zaczęło się. Zmiksowane owoce przełożyłem do kielicha i na samym końcu dodałem żurawinę.



Student też potrafi gotować


Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Dla mnie połączenie tych wszystkich smaków to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń