Pieczona marchewka z rukolą, fetą i migdałami

Napisane przez | 06:35 4 komentarze
To, co można robić z marchewki przerasta moją wyobraźnię. Długo zabierałem się za to, żeby uczynić coś ciekawego. No i zrobiłem. Zasadniczo może być to przystawka, albo po prostu zdrowa kolacja.

Składniki
  • marchew
  • rukola
  • migdały
  • feta
  • oliwa z oliwek
  • kurkuma
  • imbir
  • czosnek


Siup do piekarnika

Przygotowując się do zrobienia tej potrawy musicie mieć oczywiście marchew. Trochę się poirytowałem przy jej krojeniu, gdyż jest to odrobinę uciążliwe... Postarajcie się o to, żeby Wasz nóż był ostry, albo od razu skorzystajcie z maszynki do krojenia. 
Jeżeli będziecie mieć już pokrojoną marchew, przygotujcie marynatę. W małej miseczce dodajcie oliwę - tyle, żeby starczyło na ilość marchewek, które przygotowujecie. Do oliwy dodajcie kurkumę, czosnek i imbir. Pokrojone marchewki obtoczcie w marynacie i wyłóżcie na blasze. Zamarynowane marchewki pieczcie przez ok. 35-40 min w 180 stopniach.



Uczta godna pozazdroszczenia

Upieczone marchewki wyłóżcie na sporej ilości rukoli. Następnie dodajcie migdały i pokruszcie fetę. Kiedy już wiem, że pieczona marchew jest dobrym sposobem na przystawkę i kolację, będę częściej ją wykorzystywał do moich dań.

Student też potrafi gotować



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. bardzo smakowite i lekkie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo studencie. Dawaj indeks, wpiszę Ci piątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja. Bardzo mi miło czytać takie komentarze. Szczególnie od osoby, która ma fantastyczny blog.

      Usuń