Szpinakowe naleśniki z sałatą, pomidorem, ogórkiem, szczypiorem i serem pleśniowym

Napisane przez | 16:50 Zostaw komentarz


Uwielbiam naleśniki w każdej postaci. W związku z tym nie mogło zabraknąć ich na mojej stronie. Kolejna propozycja, która jest prosta, zdrowa i smaczna.


Składniki

  • mąka - 2 szklanki
  • woda - 1,5 szklanki
  • 2 jajka
  • szpinak mrożony
  • sól, pieprz
  • bazylia
  • rukola albo inna sałata, którą lubicie
  • pomidor
  • ogórek
  • zioła prowansalskie, oregano
  • szczypior
  • ser pleśniowy
O jeden składnik więcej 

Ubijcie jajka z odrobiną soli. Następnie dodajcie mąkę, mleko i wodę. Musicie wszystko dokładnie wymieszać, żeby nie było żadnych gródek. Dobra konsystencja to taka, która po podniesieniu łyżki, jednocześnie spływa i pokrywa powierzchnię łyżki. Do całej masy pokruszcie zamrożony szpinak. Wówczas naleśnik nabiera ciekawej konsystencji i smakuje odrobinę inaczej niż ten klasyczny.

Sałatkowy wkład

Tutaj zasadniczo możecie mieć ogromne pole do popisu. Ja akurat wybrałem sałatę, ser pleśniowy, pomidora, ogórka i szczypiorek. Wszystko przyprawiłem bazylią, oregano, ziołami prowansalskimi, pieprzem i solą. Do naleśników zrobiłem również sos, o którym pisałem TUTAJ - przy okazji robienia szparagów.

Całość smakowała dobrze. Lekkie, smaczne i przede wszystkim proste w przygotowaniu.

Student też potrafi gotować.
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: