Zapiekanka z makaronem penne

Napisane przez | 09:33 Zostaw komentarz
Nie wiem czemu, ale zapiekanka kojarzy mi się właśnie ze studiowaniem. Może dlatego, że jest banalnie łatwa w przygotowaniu i często ją jadam na studiach. Przygotowałem zapiekankę z makaronem, serem żółtym, kurczakiem, brokułami, kalafiorem, papryką i kukurydzą. 

Składniki
  • ser żółty
  • brokuł
  • kalafior
  • kukurydza
  • papryka
  • makaron
  • pierś z kurczaka
  • sól i pieprz

Zanim włożysz do piekarnika...

No właśnie. Przed włożeniem do piekarnika trzeba zrobić W S Z Y S T K O!
Na samym początku ugotujcie makaron, brokuły i kalafior. Wszystko odpowiednio posólcie. Coby składniki nie były mdłe. Oprócz tego należy również pokroić paprykę i odstawić gdzieś na bok.
Jeżeli chodzi o kurczaka, to niewiele z nim zrobiłem. Pierś pokroiłem na malutkie części, przyprawiłem solą oraz pieprzem. Wszystko delikatnie podsmażyłem na patelni.
Pozostało Wam jeszcze zetrzeć ser, żeby wypełnił wszystkie szczeliny i idealnie się rozpuścił w piekarniku.

Wszystkie składniki należy umieścić na blasze. Na samym dnie położyłem podsmażonego kurczaka. Dodałem trochę sera żółtego. Później na zmianę układałem kalafior i brokuły. Dodałem trochę papryki i wsypałem kukurydzę. Na sam koniec dodałem sporą ilość sera.

Wypełnioną blachę włóżcie do piekarnika. 180 stopni i 15 minut wystarczy.


Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: