Śniadanie mistrzów - jajko (w)sadzone w bułkę

Napisane przez | 09:49 Zostaw komentarz

Dawno tak bardzo nie ciszyłem się z powrotu do domu. Dawno nie jadłem tak okropnego jedzenia przez ostatnie 10 dni. Z wielkim uśmiechem na twarzy zajadam się pierwszym śniadaniem po kilku dniach męczarni.

Składniki
  • jajko
  • bułka
  • pomidor
  • ser żółty
  • kolendra
(w)Sadzone jajko

Wystarczy, żebyście kupili większą bułkę i wycieli jej środek - tak jak w przypadku podawania żurku. Na samym dnie połóżcie ser żółty. Następnie wbijcie jajko. Ostrożnie włóżcie do piekarnika. 180 stopni i 15 minut powinno w zupełności wystarczyć do tego, żeby jajko się odpowiednio ścięło. 

Efektem tej kombinacji będzie mega chrupkie pieczywo. Ja oprócz tego całość posoliłem i popieprzyłem oraz dodałem świeżą kolendrę.



Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: