CZYSZCZENIE LODÓWKI: Tost z pastą z pomidorów, cebuli i boczku

Napisane przez | 10:06 Zostaw komentarz
Co powiecie na tosta z duszoną cebulą, pomidorami, boczkiem i parmezanem? Danie, które króluje w studenckiej kuchni. Mowa oczywiście o tostach. Nic wyszukanego, ale zawsze można uczynić z tostów smaczne danie, które na długo zapisze się w pamięci. 



Składniki
  • pieczywo na tosty
  • pół cebuli czerwonej
  • 3 pomidory
  • kawałek wędzonego boczku
  • świeża bazylia i kolendra
  • tarty parmezan
Raz, dwa i gotowe
Wszyscy cieszą się, kiedy na przygotowanie dania poświęca się mało czasu. W tej sytuacji najwięcej zaangazowania potrzebujecie na wykonanie wierzchu tosta.
Na samym początku musicie pokroić boczek w kosteczkę i usmażyć go na patelni. Ja osobiście boczek muszę mieć bardzo mocno usmażony, wiec smażę go bardzo długo. Kiedy boczek będzie już gotowy, obierzcie cebulę i wrzućcie na rozgrzaną patelnię z boczkiem. Cebula musi się zeszklić i zrobić miękka. Następnie przygotujcie pomidory. Ja tym razem ich nie zalewałem i nie obierałem ze skórki, ponieważ uważam, że ze skórką mają swój urok i akurat na tostach to zupełnie nie przeszkadza. Drobno pokrojone pomidory dorzućcie do cebuli i boczku. Całość przyprawiłem granulowanym czosnkiem, papryką wędzoną słodką, bazylią, pieprzem i solą.
Gotową "pastę" musicie wyłożyć na chrupkie pieczywo. Dodatkowo skroiłem jeszcze trochę cebuli, posypałem parmezanem i urwałem kilka ziół dla świeżości smaku.
Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: