Pieczone ziemniaki w czubrycy czerwonej

Napisane przez | 11:03 Zostaw komentarz
Od jakiegoś czasu mój piekarnik działa na najwyższych obrotach. Lubię robić dania w piekarniku, bo po całym domu rozchodzi się aromatyczny zapach - cudownie. Tym razem w 200 stopniach na 40 minut zamknąłem w piekarniku przyprawione ziemniaki.

Składniki
  • 2 ziemniaki
  • czubryca czerwona
  • oliwa z oliwek
  • szczypta soli

Że co? Że łódeczki w czubrycy!
Jesienną porą jestem fanem ciepłych i rozgrzewających potraw. To również czas, w którym uwielbiam podjadać. W związku z tym robię często przekąski, które umilają mi zimne wieczory.
Musicie obrać ziemniaki, umyć i pokroić w łódeczki. Gotowe łódeczki obtoczcie w czubrycy czerwonej (jeśli nie wiecie co to czubryca, kliknijcie TUTAJ), które według mnie idealnie nadają się do pieczonych ziemniaków. Na sam koniec skropcie delikatnie ziemniaki oliwą i odrobinkę posólcie.
Ja ustawiłem piekarnik na 200 stopni i piekłem ziemniaczki 40 minut. Podawajcie z ulubionym sosem, bo pieczone ziemniaki są suche i bez sosu mogą być mniej atrakcyjne w smaku. Możecie też łódeczki wsadzić na głęboki olej i uczynić z nich niezdrową przekąskę. Ja zdecydowanie wolę piekarnik.
Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: