Hala Mirowska w kolorach mi najbliższych. Tutaj interes kręci się w najlepsze

Napisane przez | 10:51 Zostaw komentarz


Jest taki czas i miejsce, które sprawiają, że nawet poranki robią się po prostu przyjemne. Wchodzę na Halę Mirowską i od razu banan pojawia mi się na twarzy. Dosłownie i w przenośni.
Po wejściu do takiego miejsca wpadam w jakiś szał. Jestem w stanie kupić wszystko, co wygląda ładnie. Często wracałem z dwoma wielkimi reklamówkami zakupów, a dopiero potem zastanawiałem się, co z tego zrobię. Jak myślicie , na ile jest to zdrowe? Bo rozsądku w tym absolutnie nie ma.

Dlaczego Hala Mirowska?
Może po prostu dlatego, że jest miejscem historycznym. To pierwsza taka hala targowa, która została wzniesiona w Warszawie na przełomie XIX i XX wieku.


Zapewniam Was, że można tam znaleźć wszystko, a przy dużej dyspozycji czasowej, odnajduje się prawdziwe perełki. Do dziś nie mogę otrząsnąć się, kiedy zobaczyłem kilka rodzajów mięty. A wychodziłem z założenia, że jest jedna. Ta, która najczęściej jest na półkach w popularnych supermarketach...

Przepisy z warzywami i owocami
Na moim blogu głównie możecie znaleźć mnóstwo inspiracji na przepisy z warzywami i owocami. Wystarczy odrobinę poszukać, a z pewnością znajdzie się coś godnego uwagi.


Dajcie znać, jakie warzywa i owoce jecie najczęściej! Wówczas przygotuję przepisy z ich użyciem!







Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: