Sałatki wcale nie muszą być nudne. Oto moje dwa ulubione przepisy na bowl zajebistości

Napisane przez | 13:19 Zostaw komentarz

 

Mam po prostu swoje przyzwyczajenia, które w wolne poranki pobudzają mój organizm do życia. Nie jest to łatwe, ponieważ jestem największym śpiochem na świecie. Zatem rzućcie okiem na moje dwa pomysły.

BOWL 1 SKŁADNIKI:
- rukola,
- jajko,
- mozzarella,
- czerwona cebula,
- chili, pieprz, sól,
- pomidory koktajlowe

BOWL 2 SKŁADNIKI:
- jajko,
- awokado,
- pomidory koktajlowe,
- szczypior,
- natka pietruszki, bazylia,
- czarnuszka,
- chili,
- sól i pieprz. 

BOWL 1 PRZYGOTOWANIE:
1. Wszystkie składniki umyj, obierz. Pokrój pomidory oraz cebulę.
2. Do przygotowanej miski włóż garść rukoli, obok niej rzuć kulki mozzarelli, później pomidory i cebulę.
3. Przygotuj garnek z wodą i ugotuj jajko w koszulce. Do wody dodaj odrobinę octu lub soku z cytryny. Kiedy woda będzie się gotowała, zrób wir i wbij jajko. Delikatnie pomagaj mu się uformować. W przeciągu 5 minut powinno być gotowe.
4. Jajko połóż obok wszystkich warzyw i przebij je.
5. Przypraw solą, pieprzem oraz chili. 

BOWL 2 PRZYGOTOWANIE:
1. Pokrój pomidory oraz awokado. Wedle uznania. Ja awokado pokroiłem w paski. Również dobrze sprawdzi się pokrojone w kostkę. Nie zapomnij o umyciu pomidorów.
2. Zagotuj wodę i wrzuć jajko. Zrób je na twardo.
3. Wyłóż składniki w misce, a ugotowane jajko przekrój na pół.
4. Awokado posyp czarnuszką, jajko chili.
5. Wszystko przypraw solą i pieprzem. A na samym końcu rzuć świeże liście ziół.

Proste, ale smaczne. Seeeeeeeeeeeeeerio!


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: