Zawinięte śniadanie w sałacie, czyli wegetariański wrap

Napisane przez | 13:37 Zostaw komentarz



Już jakiś czas temu wspominałem o wegewrapie, podając go  z faszerowanymi paprykami. Kiedy ma się wolne i można zjeść na spokojnie śniadanie, polecam to rozwiązanie. Dla tych, co nie tylko rozkoszują się smakiem, ale i widokiem.Niewiele potrzeba do szczęścia.

Pewnie myślicie, że zwariowałem i skąd w ogóle przyszedł mi do głowy taki pomysł... Nie przepadam za tortillą, a ciasto naleśnikowe to zupełnie inna bajka. Pewnego ranka obudziłem się strasznie głodny, zawsze staram się, żeby mieć dużo warzyw i to głównie one dostarczają mi inspiracji. Pomyślałem zatem - coby było, gdyby liść sałaty zastąpił tortillę? I kombinowałem. Na początku zrobiłem jajecznicę. Później urwałem liście sałaty i rozłożyłem je na desce. Dodałem tam gotową jajecznicę, ser żółty, koktajlowe pomidory, paprykę ogórki, bazylię, pierz, sól i oregano. Po czym liście zawinąłem i związałem szczypiorem. 

Lekkie i pożywne śniadanie, jak znalazł na ciężkie poranki. Opcja dla tych, którzy mają trochę więcej czasu na wczesne posiłki i rzeczywiście celebrują tę chwilę w ciągu dnia.

Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: