PRZEPISY NA MAJÓWKĘ - grillowana cukinia, ziemniak, papryka, ogórek i cebula na szaszłyku

Napisane przez | 09:00 1 komentarz



Po dość intensywnym czasie w moim życiu, przyszedł czas na spokojny, długi weekend. W dodatku z wymarzoną pogodą. To zwiastun jednej rzeczy, oczywiście mowa o grillu. Przygotowując się do grilla, mam kilka "trików", którymi się z Wami podzielę.

Wszystko na ruszt

Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że chyba wszyscy uwielbią smak potraw ściągniętych prosto z rusztu. Ja w każdym razie uwielbiam, dlatego przy organizacji takiego przedsięwzięcia staram się o dobre jedzenie.

Żeby nie było tak przyjemnie, dziś tylko zdradzę Wam  sposób na moje szaszłyki. W kolejnych tekstach napiszę o tym, co zrobiłem z bakłażanem, serem pleśniowym i kalafiorem.

Wegetariańskie szaszłyki

Jeżeli chodzi o szaszłyki, to musicie pamiętać o tym, że niektóre warzywa robią się strasznie długo, stąd najlepiej podzielić je na malutkie części. Z moich wszystkich warzyw, to właśnie cukinia była pokrojona na największe kawałki, ponieważ akurat ją przygotowuje się bardzo szybko. Oprócz tego na szaszłyku znalazły się takie warzywa jak:
  • cebula
  • ziemniak
  • papryka
  • ogórek małosolny
Mając wszystko na patyku, zająłem się przyprawianiem. Definitywnie odradzam Wam wszelkiego rodzaju przypraw do grilla, które według mnie narzucają sztuczny smak i wówczas potrawy tracą swoje naturalne walory. Istnieje mnóstwo cudownych ziół, które idealnie podkreślą smak waszych potraw. Jeżeli chodzi o szaszłyki, to przyprawiłem je:
  • solą i pieprzem
  • suszoną natką pietruszki
  • ziołami prowansalskimi

Student też potrafi gotować
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Pyszności, u nas szykuje się jutro grillowanie! :) w końcu długi weekend!

    OdpowiedzUsuń