Wegetariański burger z guacamole i batatami. Przykro mi, jeśli liczyłeś na mięso

Napisane przez | 16:29 Zostaw komentarz


Tym razem postanowiłem zrobić burgera. Takiego oszukanego, bo nie ma opływającego tłuszczem kotleta wołowego. Przykro mi, jeśli kogoś rozczarowałem. A tym, którzy zainteresują się tą, wersją poniżej podaję składniki i przepis.

SKŁADNIKI:
- awokado,
- batat,
- pomidor + 4-5 pomidory koktajlowe,
- sałata lodowa,
- ząbek czosnku,
- sól, pieprz, bazylia,
- bułka.


PRZYGOTOWANIE:
1. Jak zwykle proponuję na początku przygotować wszystkie warzywa i owoce. Obrać batata i pokroić plasterki. Podobnie zresztą trzeba zrobić z pomidorem.
2. Urwij kilka listków sałaty lodowej.
3. Do miski wrzuć obrane awokado. Przypraw solą, pieprzem, czosnkiem oraz bazylią i dodaj pokrojone pomidory koktajlowe. Wszystko zgnieć.
4. Przygotowane plasterki batata usmaż na patelni lub upiecz w piekarniku. Ja usmażyłem na patelni, bo szybciej.
5. Gotowym guacamole posmaruj dwie połówki bułki. Drugą warstwą niech będą pomidory. Następnie sałata, plasterki batata. Znowu pomidory i plasterki słodkiego ziemniaka. Ns przykryj drugą połówką pieczywa.
6. Jedz z małymi koktajlowymi pomidorkami i bazylią.

Smacznego.
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: