Jak do tego doszło? Nie wiem. Wybrałem 10 najgorszych zdjęć kulinarnych, które zrobiłem na przestrzeni 6 lat

Napisane przez | 20:19 1 komentarz

Chyba nie powinienem tego robić. Ale już za późno. Gdyby ktoś zastanawiał się nad tym, jakie dania "gotowałem", zanim zaczęło to rzeczywiście jakoś w miarę przyzwoicie wyglądać i smakować...

Zgodnie z zapowiedzią przy 10 najlepszych zdjęciach, które zrobiłem, oto kilka naprawdę żenujących ujęć.

1.  Na sam początek największy błąd, jaki popełnia się na początku, to tragiczne obróbki graficzne. Nie róbcie tego. Nigdy.

 

2.  Pamiętam, że wtedy kurczaka zamarynowałem w... vegecie. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, jak bardzo jest słona. I jeszcze ta rzodkiewka.

3. Ja nie wiem, cóż to miało przedstawiać. Ale zwykłem ludziom mi życzliwym pozostawiać pole do interpretacji.

4. Panierowana mozzarella z ziemniakami i pomidorami.

5. Piękne kanapeczki i zakrwawiona paróweczka.DOLICIOUS!

 6. Przed państwem... żurek. A właściwie kiełbasiano-warzywny bełt.

7. Nie pamiętam co to. Ale wygląda okropnie.

8. Zdjęcia na parapecie zawsze w cenie.

 9. I nawet kaloryfer się załapał.

 10. A historii tego zdjęcia i tak nie ogarniesz. Ale to mój pierwszy obiad na studiach!

Mam nadzieję, że bawiliście się doskonale.
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz: